2/9/15

Photo Diary: Week 6 - Champ-O-Rado, Burgertaria en Pho!

Hey Munchies! Deze week was het een drukke week voor mij, ik had geen school maar ik heb veel dingetjes gedaan voor mijn blog en leuke dingetjes gedaan met vrienden. Volgende week heb ik weer school en moet ik weer aan de slag! Daarom heb ik deze week veel gefilmd en ook veel foto's gemaakt voor nieuwe posts. Ik ga nog niks laten zien, maar kijk snel verder om te zien wat ik deze week heb gedaan!

Hey Munchies! This week has been a busy week for me, I didn't have school but I did some stuff for my blog and hang out with my friends. I'll be going to school next week so I have to put a lot of time in that. That's why I filmed and made a lot of pictures this week for upcoming posts. I won't show you a thing about the new posts, but check out the pictures of what I did last week!


Wednesday, February 4
 Ken je dit? Dit is een Filipijns ontbijt, maar je kan het altijd eten eigenlijk, ik dan. 
Het is kleefrijst met cacao en melk! Erg lekker :)

Do you know this? It's a Filipino breakfast, but you can always eat it.. At least, I do.
It's sticky rice with cacao and milk! Really delicious :)


Met Arvian en Keatian (staat niet op de foto) heb ik een filmpje opgenomen.
Het komt binnenkort op youtube, so stay tuned!

I made a funny video with Arvian and Keatian (not in the picture).
I'll upload it on youtube, so stay tuned!

Ik zit zo vaak in de trein dat het mijn second home is.

I spend a lot of time in the train, it's like my second home.

Thursday, February 5
 Nog steeds een van mijn favoriete jassen!

One of my favourite jackets!

Het sneeuwde de nacht ervoor blijkbaar heel hard. Wel mooi om te zien, 
maar erg vervelend om buiten te lopen met zoveel sneeuw. 

It has snowed a lot the night before. It's beautiful to see,
but it's terrible to walk outside with a lot of snow.

Friday, February 6
 Ik liep in Rotterdam Noord en ik kwam deze Burgertaria tegen. 
Weet iemand of het hier lekker is? Ik wil het wel graag proberen.

I was walking in the north side of Rotterdam and I came across this Burgertaria.
Does anyone know if the burgers are really good here? I actually want to try it.

Saturday, February 7

Met vrienden zijn we bij Pho gaan eten in Rotterdam. Alhoewel de service niet de beste was,
hadden we wel een leuke tijd met z'n allen! 
Ik zal nog een aparte post maken met foto's van die avond. Het zijn er best wel veel.

I ate with my friends at Pho in Rotterdam. Even though the service wasn't the best,
we did have a great time together!
I will make another post with photo's of that evening.

Sunday, February 8
Na 2 maanden heb ik mijn baby neefje weer gezien, hij is zo groot geworden!

After 2 months, I saw my little cousin!

Lots of love,
Luisa Marie





No comments :

Post a Comment