3/17/15

10 Facts About Me



Hi Munchies! Vandaag doe ik de '10 facts about me'. Zo kunnen jullie mij beter leren kennen door leuke feitjes en niet door algemene informatie, want dat is saai toch!? Veel plezier!


1. Ik schrijf met mijn linkerhand maar alle andere dingen doe ik met mijn rechterhand zoals knippen, tanden poetsen en slaan.
2. Ik kan niet met mijn rechteroog knipogen.
3. Ik zou elke dag loempia's en sushi kunnen eten.
4. Ik heb een litteken op mijn linkerarm. Dat komt door een prik die ik had gekregen toen ik klein was, die hebben jullie ook wel gekregen.
5. Ik kan zoveel eten als ik wil en alsnog kom ik helemaal niks aan.
6. Mijn linkerduim is breder dan mijn rechterduim.
7. Ik hou echt niet van witlof, dat is volgens mij het enige dat ik echt niet kan eten.
8. Ik ben heel awkward tijdens fotoshoots omdat ik nooit weet hoe ik moet poseren en dan ga ik heel hard lachen door de awkwardness.
9. Ik vind het lastig om rekening te houden met de tijd, waardoor ik altijd te laat kom. Sorry.
10. Ik ben zo klein dat ik in een doos pas.




Hi Munchies! Today I'll be doing the '10 facts about me'. Thereby, you get to know me better by fun facts and not by general information because that's boring, right!? Have fun reading it!

1. I'm left-handed but I do other stuff with my right hand like using the scissors, brushing my teeth and punching.
2. I can't blink with my right eye.
3. I could eat spring rolls and sushi allday errday. 
4. I have a scar on my left arm. I got it from an injection I got when I was little.
5. I can eat whatever I want and how much and I still don't gain a thing. 
6. My left thumb is wider than my right thumb.
7. I really dislike chicory and I think it's the only thing I really really really dislike.
8. I'm really awkward during photo shoots because I don't really know how to pose and then I start laughing because of the awkwardness.
9. It's hard for me to pay attention at the time and that's the main reason I'm always late. Sorry.
10. I'm so small that I can even fit in a box.

Thank you for reading! ❤



Lots of love,
Luisa Marie


No comments :

Post a Comment