12/14/14

New: Canon Powershot G7 X

ENG: Hi Munchies! Last friday night I ordered a new camera, the Canon Powershot G7 X. I've seen and read some fair reviews of the camera. I already needed a compact camera to vlog easily. I've always been scared of dropping my iphone while vlogging. It isn't the cheapest camera but I hope it's worth my money.

While waiting for my camera, I've been filming myself with my iphone and I also filmed the unboxing. It isn't as professional as other people are talking in their reviews or unboxing video's. I don't have that much knowledge. It's just a video I've made while waiting for my camera. Let me know what y'all think of the video :)



NL: Hoi Munchies! Vrijdagavond heb ik een nieuwe camera besteld, de Canon Powershot G7 X. Ik heb er goede reviews over gelezen en gezien en ik had al een compacte camera nodig om makkelijk te vloggen. Ik ben altijd bang dat mijn iphone uit mijn handen valt als ik aan het vloggen ben, daarom wilde ik een nieuwe camera! Het is niet de goedkoopste compacte camera, maar het is mijn geld wel waard, denk ik.. hoop ik.

Tijdens het wachten op mijn camera, heb ik mezelf gefilmd met mijn iphone en laat ik ook het 'unboxen' zien. Het is niet zo professioneel zoals al die camera pro's praten in hun unboxing filmpjes of reviews. Zoveel kennis heb ik nog niet. Het is gewoon een filmpje dat ik heb gemaakt terwijl ik me verveelde tijdens het wachten. Laat me weten wat jullie van het filmpje vinden :)


Lots of love, Luisa Marie

 Bloglovin || Facebook || Instagram || Youtube

No comments :

Post a Comment