12/19/14

Goede voornemens voor 2015

Hey Munchies!

Als jullie dit lezen, zit ik waarschijnlijk al in de Filipijnen. Ik typ dit nu vanuit het vliegtuig en het ruikt naar noodles hier. Ik heb al 2 films gezien en ben nu wel toe aan iets anders, dus ik dacht: ‘Ik kan mijn tijd goed gebruiken om een artikel te schrijven.’ Omdat het al bijna 2015 is, gaat (bijna) iedereen weer nadenken over hoe ze hun leven kunnen beteren in het nieuwe jaar. En ja, ik ben er ook een van! Ik zeg het eerlijk, de voornemens van elk jaar lijken op elkaar.. Zo te zien lukt het me niet om mijn leven te verbeteren ha-ha. Ik zet mijn goede voornemens op een rijtje, niet om te laten zien hoe slecht het in mijn leven gaat (grapje natuurlijk, ik ben niet depressief hoor) maar het is ook gewoon om het voor mezelf duidelijk te maken.



Gezonder leven
Natuurlijk. Wie heeft dit voornemen niet in zijn lijstje staan, hè!? Ik ga niet op dieet, maar ik ga wel gezonder eten. Ik studeer nu ook Voeding & Diëtetiek en ik leer hier veel over voeding, dus dat is wel handig voor mij. Ik wil ook meer bewegen, dus ik wil gaan werken aan mijn conditie en mijn spierkracht. Wat ik ook ga proberen is om zelf te koken in plaats van vaak uit eten te gaan, want dan weet ik wat er in mijn eten zit.
Balans
Sinds dit nieuwe schooljaar heb ik het zo druk gekregen: school, werk, dansen, familie en vrienden en mijn blog. In het begin kon ik nog wel makkelijk planningen maken en alles rustig aan doen, maar het is nu opeens super druk geworden. Hierdoor begon ik bijvoorbeeld huiswerk snel af te raffelen in plaats van geconcentreerd te maken. Ik ga dus in 2015 elke dag realistische planningen maken en ik ga deze planningen volgen. Anders kom ik tijd tekort en krijg ik stress etc etc, je kent dat vast wel.

Chic Munchie
Ik wil meer tijd besteden aan mijn blog en ik wil meer filmpjes maken. Ik wil meer artikelen schrijven over make-up, want ik besteed nu meer tijd aan make-up. Ik probeerde laatst oogschaduw te zetten bij mezelf, omdat ik dit nooit doe bij mezelf en blijkbaar kan ik het ook niet. Ik zag eruit als een panda, dus ik ben tutorials gaan kijken. Als ik het ook goed kan, wil ik er wel artikelen over schrijven en misschien kan ik dan ook tutorials maken. Laat me ook weten wat voor artikelen of filmpjes jullie graag willen zien! 

Ik ga zeker veel filmen in de Filipijnen, dus die zien jullie in 2015! Of misschien in de kerstvakantie, als ik tijd heb om te editen.. Maar ik denk het niet. 

Alvast een fijne kerst en een gelukkig nieuwjaar toegewenst!

Lots of love,
Luisa Marie



Ps: ik ben nu in Hong Kong aan het wachten op mijn overstap, ik moet nog 6 uur wachten :(

No comments :

Post a Comment