1/13/15

Photo Diary: Week 2

Hey Munchies!

Vorig jaar (dat klinkt lang geleden hè) heb ik elke week een Photo Diary gepost. Dat ga ik dit jaar weer doen, maar dan in het Nederlands want het is veel fijner en makkelijker schrijven in het Nederlands. Ik zal verder niks meer vertellen, kijk maar gewoon naar de foto's!

Maandag, 5 januari 
Vandaag kwam ik aan in Nederland. Het was een lange reis, maar ik heb gelijk mijn koffer uitgepakt en deze Pocky bewonderd die niet te krijgen is in Nederland.
Volgens mij is die licht roze Pocky wel verkrijgbaar hier in Nederland.


Dinsdag, 6 januari 
 Mijn vader heeft deze lekkere noodle soup voor me klaar gemaakt, yum!

Woensdag, 7 januari
Wat was het super koud in Nederland. Ik moet nog steeds wennen aan het weer.
Ik was de 30 graden gewend en nu moet ik
wennen aan de 3 graden :(

 In de avond heb ik Tonkatsu gegeten met mijn vriend.
Het is sinds kort een van mijn favoriete gerechten geworden!
Als je dit nog nooit hebt gegeten, dan moet je 
dit gerecht NU proberen!

 Stiekem keek ik heel de tijd naar mezelf en niet naar hem.

Donderdag, 8 januari
 Ik had een korte meeting met mijn projectgroep en 
ik had mijn favoriete thee ook nodig!

 De echte Nederlandse ham-kaas tosti

 In de avond heb ik de film 'This is where I leave you' gekeken.
De film is.. mweh.

Zaterdag, 10 januari
 Na een lange tijd warme chocomelk met slagroom gedronken!
Maar...

 Ik was te spontaan met de slagroom.. Ik lette even niet op en ja, 
je ziet het al aan de foto.
Maar het was wel lekker hoor!

Zondag, 11 januari
 Ik ging uiteten met mijn vriend en zijn ouders, omdat zijn ouders
al 18 jaar getrouwd zijn! 
We gingen uiteten bij Full Moon in Den Haag.



Nou, ik denk dat ik de titel moet veranderen naar Food Diary want ik maak alleen maar foto's van mijn eten. Ik zal proberen om voor meer variatie te zorgen!

Lots of love,
Luisa Marie


No comments :

Post a Comment