1/11/15

Munchie in the Philippines || 18 & 19 December

Hey Munchies!

In de kerstvakantie was ik in de Filipijnen aan het genieten van de zon en de zee. Het waren leuke maar ook twee korte weken, time flies when you're having fun! Ik heb geshopt, gezwommen, gesnorkeld, veel foto's gemaakt en ook gefilmd natuurlijk. Je raadt het al, alle filmpjes ga ik bewerken en online zetten. Omdat ik zoveel filmpjes heb gemaakt in de Filipijnen, ga ik niet één filmpje maken maar meerdere!

Het eerste filmpje dat ik heb bewerkt gaat over 18 en 19 december. Ik vertrok 18 december naar de Filipijnen, maar ik moest eerst overstappen op Hong Kong. Daar moest ik 7 uur wachten tot ik de vliegtuig kon nemen naar Manila, Filipijnen. Toen ik aankwam in de Filipijnen, gingen we in de avond nog uiteten. Wat ik allemaal precies heb gedaan, zie je in het filmpje hieronder!




Laat me weten wat je van het filmpje vindt!

Lots of love,
Luisa Marie

No comments :

Post a Comment