3/3/15

Review: Essie nagellak

Hey Munchies! Vandaag heb ik mijn allereerste review over een beautyproduct voor jullie. Welk product? Essie nagellak! Bij de Douglas zag ik altijd zoveel verschillende kleuren van Essie en het zag er zo mooi en vrolijk uit. Een tijdje geleden heb ik het eindelijk gekocht en uitgeprobeerd. Ik heb er ook gelijk foto’s van gemaakt. Ik heb 2 verschillende kleuren nagellak uitgeprobeerd, de ‘101 Lady Like’ en de ’99 Mint Candy Apple’. 

101 Lady Like

Hier heb ik 1 laag nagellak gezet. Zoals je kan zien, is het gewoon doorzichtig.
Het is net als een top coat. 

Daarna heb ik het een tweede laag aangebracht. Er is wat meer kleur bijgekomen
maar ik vind het nog een beetje kleurloos.  


Hierboven zie je het eindresultaat: 3 lagen nagellak. Het is wat beter gedekt
dan de eerste en tweede laag. Het is heel lichtroze, lichter dan dat je ziet op het potje.



Conclusie:
De kleur van de nagellak is erg licht vergeleken met het potje, maar ik weet dat dit heel vaak voorkomt bij de lichtroze nagellak. Het lakt heel makkelijk en het droogt ook snel. Als je van lichte en naturel kleuren houdt, dan is dit de perfecte nagellak voor jou. Het valt niet op, maar het maakt je classy look net af. Hou je meer van de felle roze kleuren? Dan is deze kleur nagellak niet geschikt voor jou.
Ik heb deze bij de Etos gekocht voor €9,99.


99 Mint Candy Apple
Na de eerste laag schrok ik heel erg, omdat ik het niet zo mooi vond. 
Het dekt niet goed en de kleur was niet zoals op het potje te zien is.


Na de tweede laag was mijn nagel wel goed bedekt en 
de kleur leek meer op wat er op het potje te zien was.



Conclusie:
Ik vind dat deze nagellak goed mijn nagel na 2 lagen bedekt. Veel beter vergeleken met de Lady Like. Het droogt ook snel net als de Lady Like. Wat ik wel jammer vind, is dat het niet bij mijn huidskleur past. Ik vind de kleur geweldig, maar het staat mij gewoon niet. Als je een lichtere huidskleur hebt, zou het erg mooi bij je staan! Ik heb deze ook gekocht bij de Etos voor €9,99.

Ik hoop dat deze recensie heeft geholpen voor jou om te bepalen of je deze kleuren wel of niet wil halen! Heb je nog andere suggesties voor recensies, dan hoor ik het graag. Je kan me een berichtje sturen via de links hier onderaan.


Lots of love,
Luisa Marie



No comments :

Post a Comment